:)

Oj oj nu har jag inte skrivit på nga dar men har inte direk orkat;)

Fredag: Då va jag ju med elin, vi geeka aldrig sims, ist kollade vi på 4 filmer, devil, knight and day, salt och typ halva the othaer guys;)
Alla va ganska bra men devil va lite leskig....

Lördag: jag va med Elin hela dagen, vi spelade lite sims och sen bakade vi cupcakes, dom vart helt okej men frostingen smakakde inte som dom andra jag har smakat på;)

Söndag: Jag, Elin, Amanda och Samuel va på bio, vi såg på the tourist den va jättebra;)
Sen så va jag med Elin på kvällen oxå, haha hon bestämde sig för att hon skulle möblera om lite i sitt rum så jag satt och kolla på, hahahah;)

Igår: Skolan började igen, rätt skönt faktiskt för då får man träffa alla igen(:
Men ändå jobbigt för man kan inte va uppe så länge man vill och kan inte gå upp när man vill, men men...
Efter skolan va jag med älsklingen oxå;)

Ja det är vad jag har gjort dom senaste dagarna då(:
Nu ska jag gå ner och klä på mig sen ska jag till skolan.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vem är älsklingen? Elin,eller, jag bara undrar. Puss på dej lilla gullhöna.

2011-01-11 @ 22:24:01
Postat av: Elin

Haha för du vet ju verkligen inte att det är Samuel mormor;)

2011-01-12 @ 22:28:43
Postat av: mormor

Du får förlåta en gammal förvirrad tant, det är inte lätt att vid min höga ålder hålla reda på alla dina kärlekar, men nu har det ordnat upp sig. Lovar skärpning till nästa gång. Sov gott lilla gullhöna.

2011-01-13 @ 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0