Bio imorrn

Asså jag är bara så himla smidig...
Jag ställde en tallrik på golvet och det va chokladsås på den, och när jag skulle gå ner och lämna den så trampade jag rätt på den.. jättemysigt med chokladsås under strumpan ska ni veta!;)
Men idag har jag vart med elin igen, ska inte va med henne imorrn och på tisdag åker hon till storvreta så sa hej då idag:( men ska iaf på bio imorrn med mamma och ronja, vi ska se på due date hoppas den är bra:D
Asså fan vad arg jag blir det går inte att lägga upp en jättefin bild jag tog nyss!!!!!!!
hej då

Kommentarer
Postat av: -e l i n

och den där jättefina bilden va på mig... ;)

2011-01-03 @ 12:16:12
URL: http://pauna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0