Glad påsk!

Hej hej! Igårkväll så var det asmysigt att få träffa mina fina igen, saknat dom enormt mycket♥ Som ni såg så blev det ju ganska mycket fika så körde ett träningspass imorse! Stog på händer vilket jag inte gjort på skitlänge så det var väl lite halvjobbigt sådär..Hehe. När dom gått igårkväll så låg jag och smsa, snacka med Sara i telefon och läste Elsas värld. Sen somnade jag vid halv tolv fullt påklädd och hade smink, alla mina lampor var tända och jag hade en liten godisskål i sängen! Vaknade vid 8 imorse och var inte ens trött så gick upp vid typ 9. Fick ''påskägg'' av mamma och pappa som bestod av en stor chokladhare och pengar:) Ska träffa Elin ett tag sen, ska få min påskpresent av henne då. hihihihi! Hörs antagligen ikväll igen, puss puss♥

Vet att det ser ut som flugögon..Men tycker ändå de är fina på ngt sätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0