I have grown to strong to ever fall back in your arms.

Tjo tjo bloggen! Är på asbra humör just nu, känns som att jag svävar på moln liksom! Dock är det lite jobbigt då jag inte riktigt är klar med tekniken men det blir jag snart;) Träningen gick inte så värst bra i början men när det var dags för tumbling så ba hell yeah! När vi strömma så ställde jag min sträck hel bakåt båda gångerna och det kändes verkligen bra:') Nu måste jag hitta en sak och sen träna lite på tekniken, puss:*

Ja bilden uttrycker väl inte glädje men ajaaaaaaaaaaaaaaaa:)

Kommentarer
Postat av: Inés

Åh av du är duktig! Fast fattar ingenting av tumblegrunkan eller sträckisen men whatevs! LÅTER PRIMA!



Älskar toppen btw! <3

2012-04-16 @ 09:59:09
URL: http://inescherif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0