Live my life.

Hejsan hoppsan. Asså orkar inte ens säga ngt om tävlingen då det verkligen gick dåligt, vad vi kom på för plats får ni inte veta. Blir irriterad för jag tycker inte att vissa gjorde sitt bästa men sen har vi faktiskt inte tävlat sen i typ mars förra året! Så nerverna spökade ju litegrann.
Tummen ner till det

Iaf, idag ska jag plugga och det ser jag verkligen framemot:) Ska bli sjukt kul! Ikväll däremot så ska jag till Västerhaninge för att träffa Sara och Bettina! Tror även att Saras boyfriend skulle vara med, hihihihhihi;) Nu är jag hungrig typ fast pallar inte gå upp än..Puss:*

Kommentarer
Postat av: Sara

Så gulligt, du får mig att låta lite cool♥

Bah boyfriend och allt :')

2012-04-30 @ 14:45:30
URL: http://slil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0