The A Team.

Gosh vad jag känner mig utvilad! Har typ varit trött hela dom här veckorna men nu känner jag mig pigg;) Har tillochmed så mycket energi så jag ska sätta mig och cykla innan frukost..Efter de ska jag duscha och så sen fick mina cupcakes:) Bilder på min tårta, macaronsen(som blev lite fail denna gång)och cupcakesen kommer senare! Ikväll ska vi ha middag här, laxpudding blir det till huvudrätt-såååååå gott! Looking forward to it.
Förresten vet ni, jag har hört en låt flera gånger men har inte kommit på vad den heter..Och nyss sökte jag på de orden som jag kom ihåg och då hitta jag den:d Fett happy, haha...

Kommentarer
Postat av: - elin

skicka länk! För jag kan inte se den..

2012-04-06 @ 21:17:36
URL: http://pauna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0