Ut och springa jao.

Hej! Skrev om min novell imorse för den som vi skrev i måndags verkligen sög. Hade ingen inspiration när vi skrev men idag gick det mycket mycket bättre:) Slutade sen vid 11.40 och man ba yeeeeeeeeeeeeeeeeeah! Elin och jag åkte hem och sov då sen så drog jag hem och sov igen. I hela 2 timmar..Var inte så jättebra då jag skulle göra lite olika grejer nu under kvällen men aja det blir nog bra ändå(Y) Måste börja packa nu för åker ju till Lund på fredag! Och fml nu börja de regna ute bara för att jag skulle springa-.- Why god whyyyyyyyyy? Fast det sluta igen så kanske blir en tur ändå? Dum dum dum duuuuuuuuuum..Okej nu är jag lite för flummig, tror jag har en sockerkick för åt tre bitar rulltårta. Men det var jag själv som hade bakat så den var ju helt amazing:d Seriosly, måste packa nu verkligen på riktigt. Ikväll ska min syster klippa mina toppar förresten, hoppas på att det blir bra! Puss.

Is it the grudge? Neä det vara bara jag.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Lycka till i helgen, och ha en trevlig resa. puss lilla gumman

2012-04-25 @ 20:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0