Vad har jag gjort under dessa dagar?

Tisdag: Var med Elin och Sara på förmiddagen. Tränade småttingarna till halv 7 då min egen träning började. Kommer fanemej inte ens ihåg vad jag körde för volter då för var lite lost..Haha!

Onsdag: Gick upp vid halv 7 för att åka till Värmdö där vi hade dagsläger! Gick lite halvdant i början då jag mådde skitilla men efter ett tag gick det ganska bra;) Försökte komma runt på 1½ skruv framåt, gick sisådär men var ju första gången! Stog även på en rondat flickis helskruv och även det var första gången:D Känner mig ändå stolt!

Idag(torsdag): Var hos tandläkaren på morgonen och allt såg lika bra ut som vanligt, woop woop. Efter de drog jag till handen och mötte upp Hanna, kollade i massa affärer och åt lunch:) Mysmysmys! Blev bara en tröja för min del fast jag provade typ en miljon grejer.-. Nu kom jag nyss hem från träningen som gick helt ok. Var väl lite trött om vi säger så..Men körde på så gott som det gick och kom tillslut runt på en helskruv bakåt(landade dock på rygg):d

Lyssnade på den här asmånga gånger på träningen så nu är den på hjärnan-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0