Yeah.

DIG:

1. Hur lång är du ?

1.62

2. Vad vill du bli när du bli stor?

Konditor står högt upp på listan!

3. Vad pluggar du ?
-
4. Har du långt hår ?

Inte så långt som jag vill ha

5. Vilken hårfärg har du ?

Mörkblondt, typ?

6. Sminkar du dig ?

Yes

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?

Black

9. Har du kysst någon idag ?
Nope


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?

Aa

2. Vart bor du mest , mamma eller pappa ?


3. Hur många syskon har du ?

2

4. Vad är det senaste du sa till din mamma ?

Visst visst

5. Hur många ställen har du bott på ?

Har alltid bott på samma

6. Vem i din familj stör du dig mest på?

Vet inte

7. Vilken familjemedlem är snällast?

Everybody är snälla

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

Var ett tag sen, men ska till farsta med Ronja imorgon:)


KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?

För ett par timmar sen

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
Älin

3. Har du kysst nån kompis ?

Pussat på munnen ja

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?

Nja..

5. Vem har du varit kompis med längst ?

Elin

6. Vem känner dig bäst?

Min syrra, Elin och Sara skulle jag nog säga!

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ?

Skulle säga det med finare ord typ

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?

Varför skulle jag ens umgås med dom då?


Kommentarer
Postat av: Sara

Elin, I know att du känner dig tvingad att vara med mig.. hihih

2012-04-13 @ 20:01:19
URL: http://slil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0