7.8 bekännelser om mig själv.

1. När jag var liten fick jag reda på att två tjejer eller två killar kunde bli kära och gifta sig, då skulle jag bestämt gifta mig med en tjej! Fast känner inte så längre.
2.Jag hatar ordet blod, blir illamående bara av att tänka det.
3.När jag t.ex. sitter på bussen så tror jag att folk som tittar på mig kan läsa mina tankar, då börjar jag tänka en massa om tankar och hur det fungerar? Tror inte ni fattar men det är rätt mobbat...
4.Jag har svårt för att göra saker som jag sagt att jag ska göra, but im working on it!
5.Förut var jag en av dom längsta i laget men nu växer alla om mig...
6.Köpepizza är något som jag nästan aldrig äter men när jag väl blir sugen på det så ger jag alltid det förslaget till matlistan.
7.Förut var engelska mitt favoritämne men nu har jag en dåliga lärare så tycker det är astråkigt och jobbigt nu.
8.Det var riktigt svårt att komma på 8 saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0