Assåååååååå:'(

Ska inte träna på torsdag heller fick jag veta idag, jävla bajs:( Är ju somsagt första ''checkpointen'' och såklart missar jag ju den...Ska aldrig aldrig mer sträcka mig!
Nu till lite roligare saker. Har haft en bra dag idag men blev lite(mycket) irriterad för det var någon i min klass som tog provet som vi skulle ha nästa vecka! För min lärare var så snäll så hon förklarade dom olika delarna så vi skulle kunna plugga bättre och sen la hon det precis bakom sig, men självklart så var ju någon tvungen att ta det. Så nu kommer hon göra ett nytt prov som är svårare...Aja sånt får man väl räkna med när man går i en mobbofferklass:)
Iaf på träningen övade vi på formationer och jag är typ den enda som tycker det är jättekul! Alla andra ba neeeeeej medans jag ba yeees! Höhö kuligt värre. Nej men hörrni nu ska jag ha sådär kul så jag ska plugga till provet som är imorgon, looking forward to it!:D Puss!
Snart så är allt fett borta!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Går du också på GI?

2012-02-06 @ 22:22:38
Postat av: Jag

Aa men precis;)

2012-02-07 @ 19:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0