Döktig.

Tjenare! Har precis gjort klart hemkunskapen som jag ska lämna in imorgon och innan det gjorde jag nästan klart svenskan! Har varit döktig idag för har hunnit med att handla med min mamma, göra svenskan, hemkunskapen, börjat tänka igenom till So-texten, läst ett teknikhäfte och även kört olika hantelövningar:) Kände att jag behövde ta tag i det där liksom;)

Iaf idag var det ju biologiprov och det gick bättre än vad jag hade väntat mig. Kanske inte sista frågan då...Haha men kunde inte riktigt den om vi säger så, fast jag gissade ändå lite! Hellre fel än inget alls:)
Förresten, idag köpte jag en ny väska för den jag har haft är inte så vacker längre...Har typ haft för tunga grejer i och sådär. Här får ni a picture on it:


Visserligen är den ganska liten men jag får plats med det jag behöver:)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad du är duktig. Den snygga väskan kan jag låna av dej, eller? Puss på dej från mej.

2012-02-09 @ 09:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0