Dududududdu

Tjaba tjena! Kom hem från småttingarnas träning för ett litet tag sen, gick rätt bra men jag har asoooont i knäna nu:( Så ska sitta här i soffan och tycka synd om mig själv...Neä jag skoja jag ska plugga:d Ska även titta på suborgatory sen, wiho! Det är så bra:') Förresten, idag kollade vi på en film om delfin och valslakt i skolan och fyhelvete vad arg jag blev när jag såg hur dom behandlar delfinerna! Tänker aldrig aldrig igen gå på en delfinshow för det är äkta djurplågeri...Blir ledsen när jag tänker på det. Jag kanske ska ta och stänga in dom där människorna i en lagun och sen sticka dom med ett spjut några gånger, eller då kanske det inte var så kul? Aja ska inte sitta här och låta som värsta plågaren men ändå, vilket jävla kul liv att slakta delfiner verkligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0