!!!!!!

Hej hopp!

Fick veta att So-texten inte måste vara inne på tisdag, läraren vill bara inte att vi skjuter upp det för länge! Så då kan jag fokusera på teknikprovet ist och sen göra klart texten under nästa vecka:) Inte helt fel sådär!
Vet ni något annat som är skönt, det gör inte ont i låret längre:DDDDDD
Så tänkte att jag inte behöver ta i som en jävla os-löpare när jag ska springa så ska det nog inte dras upp igen;) Och om det skulle göra det så dör jag. Men nu vill tydligen min syrra att jag ska komma ner, puss!


Såg ett likanande nagellack och det var asfint men jättedyrt:(

Kommentarer
Postat av: - elin

sen när började du använda ''as''? ^.-

2012-02-10 @ 18:44:21
URL: http://pauna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0