Fet-tisdagen eller fettis-dagen?

Fick värsta uppeppningen nu av Elins kommentar! Hihi. Men har faktiskt varit nice i skolan även fast hon inte varit där;) Har hängt med mina homies you know.

Todag fick jag tillbaka So-provet och engelska uppsatsen som vi gjorde för ett tag sen... På provet fick jag 25/28 så det var nice och på uppsatsen fick jag ett B! Inga ledsna miner här inte:D Hade även matteprov idag och det var lätt, mycket lättare än vad jag trodde-.- Så hade värsta paniken innan men det blev bra.

Eftersom det är fettisdagen idag så får jag faktistk fika mitt i veckan(oooh busigt), tycker att alla har rätt att göra det idag! Det är ju fatiskt fettis-dagen! Hahahaah vet att det egentligen är fet-tisdagen men det låter inte lika roltigt;) Right?
Måste göra lite annat nu, hörs senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0