Filåt

Har ju inte uppdaterat er någonting idag, stackars er.. Nej men har faktiskt inte gjort något mer än att vara i skolan!
Slutade ju vid fyra så kom nyligen hem. Hade diagnos på matten idag, det gick åt helvete och nu tror väl den där jävla Krystyna att jag är sämst eller ngt. Inte kul alls..:(

Iaf så sa jag ju att jag skulle göra en sån där lista, och nu har jag hittat en ganska bra so here you go:

dag 1, din facebook profilbild med flest ''likes''
dag 2, En bild på den personen som vet mest om dig.
Dag 3, En viktig person i ditt liv.
Dag 4, En bild som visar hur du mådde förut.
Dag 5, Dagens outfit
Dag 6, En låt som betyder mycket.
Dag 7, Åtta bekännelser om dig.
Dag 8, Bild på en tid du saknar
Dag 9, En gammal och ny bild på dig.
Dag 10, En bild från sommaren
Dag 11, Bakrund på mobilen

Börjar med den ikväll tror jag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0