Gullisar!

Hellu!
Seriöst var faktiskt jättekul på mammas jobb, fick nga plåster som inte ville släppa mig om vi säger så(men det var helt okej liksom) Men alla var sjukt söta och snälla, fast skulle nog inte klara fler än 2-3 dagar irad;)
Efter åkte vi och hyrde 3 filmer, crazy stupid love, abduction och burlesque. Har redan sett burlesque men den är ju superbra! Samtidigt som jag kollar på film sen så ska jag köra ett träningspass som inte innehåller några benövningar, ska låta låret vila lite till tänkte jag. Haha typ det enda jag snackar om känns det som, men alla andra snackar ju om hur ''forever alone'' dom är hela tiden så det är väl lite samma sak. Nu ska jag mysa med marsvinen och sedan äta middag, ciao!

-Ny drog...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0