I miss you baby.

Asså åååååååh vet inte hur jag ska klara mig utan dig min älskade bästavän, det är inte värsta långa tiden kanske men jag behöver kunna smsa dig när jag vill, kunna gå hem till dig när jag känner för det(eller aa du måste ju kunna)Just idag oxå så har jag en viktig sak som jag vill säga till dig och nu kommer jag få vänta 2 hela veckor, hur ska det gå? Visst jag har andra som jag kan vara med och så men du är min finaste, bästaste, underbaraste och sötaste vän! Hoppas du får det riktigt bra därborta och att du blir så himla brun, puss på dig♥ (haha, har inte ens gått en dag och jag är redan gråtfärdig typ..)

Kommentarer
Postat av: Ann-MargretMormor

Men lilla gumman, varför deppa, du har ju mormor. puss på dej.

2012-02-17 @ 22:41:39
Postat av: Elin

Ja det har jag faktiskt, kommer upp till er någon gång nästa vecka! puss.

2012-02-17 @ 23:57:53
Postat av: - elin

Men gulle då. Blir ju liksom deppig när jag läser de där. Du ska va happy och ha kul! :) Men hörru de du behöver berätta, de är bara skicka sms elr skriva kommentar. Just nu har jag ingen täckning. Men har internet hela dagen idag. Eller skicka meddelande på facebook. Har faktiskt lite saker att säga till dig oxå. hihihihihihihihi Puss pårej, miiss u baby to and I love u. ♥♥♥♥ tio dagar bara, håll ut... ♥

2012-02-21 @ 09:12:14
URL: http://pauna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0