Ingen rubrik

Blev verkligen ingen skola idag då jag knappt kunde prata när jag vaknade, fick kämpa som jag vet inte vad för att ens få ut ljud-.- Så nu är jag inne på min andra kopp te med honung i och hoppas att det ska lindra! Hade nämligen inga halstabletter hemma...Tänkte kolla på lite serier idag oxå och sen ska jag väl bara ligga på soffan och chilla, låter ju extremt kul visst? Kan ju inte träna heller så det är ju toppen då USM kommer närmare och närmare hela tiden:( Kommer säkert inte kunna tävla men då har jag iaf en anledning isf! Mm peppande inlägg men var tvungen att snacka av mig lite;) Pöss, hörs senare!
Synd om mig:(

Kommentarer
Postat av: Mormor

Krya på dej lilla gumman. Ja jag tycker synd om dej. Massor av blibrasnartpussar.

2012-02-24 @ 11:59:53
Postat av: Jag

Tack mormor<3

2012-02-24 @ 15:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0