Kul är ordet!

Sitta på gudstjänst i 1-1.5 timme=kul!
Råplugga inför lite olika saker till skolan=väldigt kul!
Inte kunna träna=extremt kul!

Seriöst vilken jävla söndag, hade verkligen sett framemot att äntligen komma igång och träna ordentligt eftersom jag inte kunnat det sen Falun. Känns inte riktigt som man kan uppnå USM när man inte ens kan träna, eller vad tror ni? Känns superbra och jag är inte alls stressad över det, nej nej. Sen har jag inte riktigt koll på vad som kommer komma på SO-provet egentligen och det är ju på tisdag...Får väl bara hoppas på det bästa!

Seriöst mår faktiskt inge bra över det här och vill egentligen bara lägga mig ner och gråta men jag ska iväg och träna småtjejerna ist så jag kan tänka på lite annat. Puss!

Precis så känner jag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0