Only you...

Hellu! Jag och Elin fick oss en riktigt rolig sightseeing idag må jag säga! Ni kan läsa mer om det på andra bloggen!

Är fett peppad på att äta middag idag, blir tacos!!!!!!! Asgott ju...
Har knappt ätit något idag så det finns mycket plats, fast ändå inte så mycket för vill ju inte spy på träningen liksom. På tal om träningen så är jag jättepeppad för det känns som att det var en hel evighet sen som jag körde dubblar...But det var det ju inte.

Förresten om ni undrar så gick det jättebra med uppsatsen, fick ihop en hel sida och jag skriver ändå väldigt litet:)))
Känns skitskönt att ha det gjort. Tror att det börjar bli stressigt nästa vecka eller så är det näst nästa...Men lite stress måste man ju bara ha, det är väl kul?:)
HAHAHA, låter som en jävla bitter tant...Äsch nu struntar jag i det här och går och lägger mig i sängen för en liten powernap ist. Puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0