Plockeli plock!

Under veckan så har min syrra pratat om att plocka mina ögonbryn, men bara det främsta lagret så att säga...Men hon bestämde sig för att göra en båge på det hela så alltså tunnade hon ut dom;) Blev ändå rätt så bra men det är nog bara att jag inte vant mig! Och vet ni, jag har haft mina ögonbryn tjocka ganska så länge och idag, idag så berättar Ronja för mig att jag typ ser ut som en arab(är ju faktiskt svensk..)! Man ba oh snällt att du inte sa det för typ 2 år sen?:) Men men det här ska nog bli toppen! Måste sleepa nu, nattis!

Kommentarer
Postat av: Inés

SUPERDUPERHEMSKT ATT SE UT SOM EN ARAB! ;)

2012-02-08 @ 20:59:42
URL: http://inescherif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0