Pluggish

Fufufufu, försöker göra den där texten nu men jag vet inte vad jag ska skriva..Har fan lust att skita it och bara få E men nej det ska jag ju inte.

Iaf var glad innan jag börja med det här, haha:) Gick upp typ halv 12 idag för jag låg och dega i sängen ganska länge. Sen åt jag frukost, körde ett träningspass(motion och styrka)samtidigt som jag tittade på bulesque. Den är verkligen jättebra! Har även kelat med Wille idag, Ozzy ville inte komma upp ur buren så jag gav upp tillslut-.-

Ikväll ska jag kolla på melodifestivalen med min madre och padre för jag har inget annat och göra, är skittrött oxå för den delen. Har ju inte gjort så värst mycket men ändå är jag trött som en varg.(Säger man varg eller är det björn?) Ska få hjälp av min mamma nu med den här texten, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0