Stylisterna

Haha asså har typ inte gjort ngt annat än att titta på serier på datan nu under kvällen! Först top modell Sverige sen mammor och mini modeller och nu stylisterna...Haha verkligen inget liv men aja;)

Om typ en halvtimme eller så tänkte jag gå och lägga mig för att sova, vet inte om det blir någon skola imorgon för känner mig inte på topp om vi säger så! Så fort jag ska börja prata måste jag harkla mig i typ 5 min för att kunna få ut ljud-.- Asjobbigt! Har faktiskt trott att det var lördag imorrn hela dagen typ, fast ändå vet jag att det är skola..? Men det kan ju bli sådär mobbat i hjärnan ibland.
Haha känns som att jag typ svamlar just nu, puss♥

Asså hon är typ 5-6 år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0