Trött som fan.

Tjaba!
Vakande nere i soffan för typ 40 min sen, tror jag sov rätt så länge. Men känner mig faktiskt ganska ''hängig'':(
Sitter iallafall och äter middag just nu, blev både sallad och soppa för kunde inte bestämma mig vad jag ville ha...Fatso var namnet! Tänkte ta och kolla på suborgatory nu då jag missade det igår, satt framför teven och allt vid den tiden men glömde bort vad det var jag skulle se? Smidigt.

Som ni märker har inte uppdateringen varit toppenbra men vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Känns så tråkigt att bara berätta om vad jag gör på dagarna, kanske kommer på ngt nytt att skriva om iaf!

I want, I want. Men jag ska icke köpa eller be någon annan att göra det!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0