With you!

Hihi var ju inte så glad imorse och har inte varit det under dagen heller, därmed den dåliga uppdateringen:)

Dom har tydligen tagit bort gudstjänsterna i jordbro kyrka så vi gick dit och ingen var där! Var ju lite småsynd men ist hade jag och Elin, väldigt kul:) Vi kom nämligen på lite ''moves'' till idrotten. Vi ska göra typ som en aerobic som är ansträngande och sådär sen ska våran lärare betygsätta den tror jag! Våran kommer bli awesome bara så ni vet;) Förresten så gjorde jag faktiskt ganska så väldigt mycket svenska idag, fick hjälp av världens bästa mamma♥ You just gotta love her! Iaf vet inte om det är så som lärarna har tänkt sig, men isånnafall får jag väl ett F..Neä men det tror jag inte. Men måste göra mig iordning för sängen nu och sen sova!



Kommer köra aerobicen till den här:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0