:)

Idag så började dagen som en vanlig fredag... Gick till skolan, hade engelska, bild och mentorsträff. Vi snackade om det här med att sälja saker för att få pengar i klasskassan, min och elins mamma är klassföräldrar så dom har fixat lite information;) så snart som möjligt ska vi sälja kakor, sen tulpaner och efter det newbody! Vi har ju även nästa termin på oss, så nu kanske vi kommer till gotland eller så iaf? Men anyway, efter skolan var jag med elin ett tag och efter det gick jag upp till mormor och morfar! Vi pratade en massa, mys<3 sen gick jag hem och bakade macarons, min morbror m. Familj kommer nämligen och fikar imorgon. Dom blev helt okej goda, dom förra var nog bättre;) var även med elin nu på kvällen, satt inte hemma och var forever alone liksom... aja nu tänkte jag gå och lägga mig, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0