Hellu!

Seriöst, heeeelt onödigt att jag oroat mig över träningen, var grymt kul bara! Vi gjorde såklart styrka, men på ett roligt sätt så tänkte inte ens på att jag kan få träningsvärk av det;) Sen så var jag väldans glad för den bästa tränaren ever är tillbaka, hon var borta hela förra terminen:o Har saknat henne sjukt mycket om jag ska vara ärlig!
Jahap imorrn är det skola igen då.. Har lite blandade känslor inför det. Visst måste man gå upp tidigt och allt det där, men ändå blir det mer rutiner och man blir mer social ju! Hehehehehe
Måste förresten välja kläder och allt så kommer nog ta ett tag.. Puss och hej:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem lilla snuttan. Så var det dax igen plugg plugg plugg, men se det positivt, snart är det sommar och då väntar Alcudia med massor av spanska godingar på stranden och framförallt på barerna. Ge mamma några ordentliga drinkar före maten så somnar hon garanterat efter någon timme, sen är det fritt fram att botanisera mellan olika inneställen, men du tala inte om att jag sagt det här.Puss på dej lilla sockerhjärtat.

2012-01-09 @ 22:40:28
Postat av: Jag

Tack mormor, ska nog göra så! Då får ju jag och Ronja säkert jättekul, hahaha! Pusspårej:*

2012-01-10 @ 22:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0