I want to be your favourite hello and hardest goodbye...

Godnatt, tänkte jag säga fast ska skriva lite först.
Todag var det öppet hus i skolan, det var typ ''redovisningar'' av det man fördjupat sig i under ''veckan''.
Jag, Elin, Sara och Bettina lagade mat som folk fick provsmaka. Den skulle vara nyttig och tror iaf att den blev de..?
Aja whatever, vid typ kvart över sex åkte jag till träning och det gick faktiskt bra med tanke på att det var första redskapsträningen den här terminen;) Nu är det bara kötta på i gropen imorgon dåra! Fast neä tar det nog lite lugnt ändå. Hehehiho
Måste verkligen sova nu, fast jag redan sovit på soffan ett tag.. Nattis!


Dagens facelook dåra!;) (Eller var det önsketänkande kanske..?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0