Jag tror, jag tror på sommaren.

Har verkligen fått den låten på huvet nu eftersom det är en reklam som har med den, asjobbigt att höra den om och om igen. På tal om sommar och sådär, Elin åker till Egypten om 1 månad i 2 hela veckor sån jävla lyckost!
Men jag slipper iaf vara forever alone då för hennes gulliga marsvin ska nämligen bo hos mig:*
Det är söta små korvar dom små liven och mina enda vänner egentligen..Hehe

Neä neä nu är det posetivt som gäller!

Har faktiskt gjort styrka idag som jag sagt att jag ska, sen ska jag även skriva upp varje gång jag kör den för då känner jag mig jättepepp på att faktiskt göra den:d Så nu ska jag göra den åtminstone 1 gång i veckan fram till sommarn(då blir det minst 3 i veckan) för den här sommaren vill jag verkligen trivas med mig själv. Är inte alls kul att bara gå och tänka såhär när jag är på stranden ''håll in och spänn magen litegrann'' ''gå långsamt så låren inte dallrar'' ''spänn rumpan lite oxå, den är för stor annars''
Så nu till sommarn satsar jag ist på att tänka ''jag kan bara gå helt vanligt för jag tycker om min kropp!''

Vet inte om ni kommer läsa allt men kände för att skriva mycket, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0