Jag vill, jag kan, jag ska!

Hejhopp!
Hade träning idag som vanligt, gick faktiskt bra! Körde överslagvolt inhopp, typ ända gången man får svanka i volter.. Så det är typ mitt favoritvarv, hoho. Asså jag svankar typ heeeela tiden om ni inte fatta de;)

Just nu packar jag till Falun, är nästan klar så ska sova snart! Måste även ta en superlång dusch imorgon så måste gå upp tidigare:( Buhu! Förresten så känner jag mig duktig(ja, jag vet att jag skriver det ofta.) men har faktiskt ätit nyttiga frukostar hela veckan nu:d Brukar typ hålla i 3 dagar eller ngt när jag säger att jag ska göra de. Så nu har jag bevisat för mig själv att vill man så kan man!

Nej nu ska jag inte sitta här och babbla, pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0