Mitt hjärta blöder.

Idag har det inte varit den bästa dagen ever kan man säga..(förutom en grej som gjorde den bättre)
Men har varit trött, seg, kände att jag bara gnällde på dom små och sen fick jag veta en sak som inte var så rolig kan man ju säga. Men det kanske går att ändra på den saken!

Aja ska väl vara lite posetiv oxå! Fast neä, jag kommer faktiskt inte på ngt bra så tänker klaga ist. Har typ flera prov och lite inlämningar fast vet inte när dom ska vara inne. Jag skulle behöva en ny väska men ska spara pengar.
Min mage är asful som vanligt. Jag har typ en finne eller ngt precis över läppen och det gör asont. Jag är iprincip kär, men vet inte hur mycket känslorna är besvarade... Och ja som jag sa så har inte det här varit en sådär superduper bra dag. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vadå asful mage? Har du sett mina "magar" någon gång? Tänk posetivt, livet blir så mycket lättare då. Puss på dej lilla höna.

2012-01-31 @ 21:57:26
Postat av: s.o.f.i.a.♥

Fin blogg :)

2012-02-01 @ 17:46:24
URL: http://mylifesofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0