Suckers;)

Godmorgon!
Jag tycker så himla synd om alla er som måste sitta i skolan och ha det tråkigt.. Eller inte! Mohahahaha
Imorse blev jag iaf VÄCKT vid 7, jag var helt säker på att det var the Grudge som skulle stå där så vågade knappt öppna ögonen.. Fast neä det var bara min syster som skulle fråga när jag börja. Sedan vaknade jag av mig själv vid 9, gick ner fast kom inte längre än till soffan. Sen dess har jag bara legat där och sovit/kollat på tv men bestämde mig för att typ kanske klä på mig nu, eller snart iaf. Ska vara med Elin idag men det kommer nog dröja lite för hon har typ inte gått upp än;)
Uppdaterar senare sötisar, puss:*


How cute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0