Ice age 4

Hej på er! Sitter just nu och skypar med Elin(standard elläh?) Håller även på att packa ner det sista i väskan eftersom det är dags för gotland imorrn..Hela tio dagar liksom, hoppas det blir grymt kul för annars kommer man väl dö av uttråkning:o Haha!
 
Iaf. Idag vakna jag rätt tidigt så gick upp direkt och åt frukost med dom andra! Efter det blev de ett träningspass och film;) Har faktiskt tränat 5 dagar irad nu så förtjänar en paus imorrn..Aa men efter träningen så började jag fixa mig för vi alla skulle på bio, alltså Anna, David, Maya, Molly och Inés:) Ice age 4 blev det, jätterolig, hihi:') Kommer sakna Anna och flickorna feeeett mycke nu för har ju umgåtts i mer än 2 veckor, usch fy och blä börjar ju fan gråta när jag tänker på de! Aja måste fortsätta med packandet nu. Vi hörs när jag kommer hem från Gotland♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0