Vad har jag gjort idag?

Hej på er!
 
Idag har jag fått lite nya grejer, mamma och pappa var i ullared så dom köpte lite småsaker som behövdes till mig:* T.ex parfymen som jag velat ha ett tag, så gulliga! Sen var jag Anna, Maya och Molly på nellys outlet och fick med mig en assöt klänning till konfirmationen och skor. Tack bästaste moster♥
 
Efter shoppingen åkte vi och bowla, gick sjukt dåligt för mig så fick staket på kanterna tillslut:$
Nu har vi precis ätit tacos så är verkligen mätt..Men puss på er iaf, hej då!
 
Några av sakerna jag fick:
       
Body butter och nagellack
    
Puder och coverstick

Parfym

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken bortskämd liten skitunge du är, fast det var shyssta grejer du fick. Välkommen hem till Jordbro i morgon lilla skitunge.Har faktiskt saknat dej, puss på dej.

Svar: Kanske lite, haha. Men fick skorna och klänningen som tidig present av Anna och Krille :) Saknat dig med, puss!
Elin Hemmingberg

2012-07-16 @ 21:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0