Fun night people!

Heeeeeeeeeej där! Ligger fortfarande i sängen men ska väl snart gå upp för ska klippa mig, typ bara tunna ut ganska mycket och klippa luggen:)

Aa men iaf! Medans ni andra människor låg och sov inatt så har jag varit i skolan..Nu undrar ni varför liksom? Men vi bestämde att ha övernattning i skolan som mentorsdag liksooom! Fast det var inte många som sov om vi säger så. Hade askul även fast det blev lite awkvard där ett tag..Alla förutom jag och vissa andra satt och titta på skräckfilm, medans vi satt i ett rum och snacka, sen alla hade andra typ letat efter oss över hela skolan osv.-. Våran mentor hade nästan ringt våra föräldrar och grejer, hahaha!

Sen så körde vi även sanning och konka skitlänge, girltalk med Elin, Sara och Bettina, sprang runt som muppar och spelade fotboll typ. Åt även godis och sånt där så när jag kom hem imorse(klockan 7)mådde jag så illa att jag ville dö! Åt ingen lunch igår och bara en hamburgare som tidig middag, usch usch..Men måste faktiskt gå upp nu, hörs senare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0