(Y)

Hej på er! Tror jag var lite lätt förvirrad imorse eftersom jag skrev att jag skulle skriva ett inlägg imorrn, menade senare idag;) Alltså nu då!
 
Har haft en sjukt nice vecka med min underbara mamma och syster♥
Hotellet var jättefint(sängarna var visserligen väldigt osköna), stranden var braaaa och poolen ännu bättre.Ungefär varje dag har varit likadan, mamma har gått upp och simmat typ vid 8 sen när hon kommit tillbaka har hon väckt oss och sen har vi gått ner till poolen/stranden! Har väl lega och stekt fram till 5-6 och sedan gjort oss iordning för att äta middag:) Sen var vi i Palma i torsdags, hela dagen iprincip. Det var typ shopping gatan som vi gick på men hittade inte ngt speciellt för tyckte inte det var så annorlunda gentemot Sveriges butiker. Fanns dock en Louis Vuitton affär men vi gick inte ens in..Aja om jag ska berätta allt så kommer det blir fett långt så ni får lite bilder ist!
 
Påväg till arlanda
Påväg hem
Bild från the beach
Bikinirand
Bikinrand
 

Kommentarer
Postat av: B e t t i n a

SHIIITEE vad brun du är ;o ♥
Jätte snygg bild på dig i Bikini oxå (:♥
Kraaam på dig :D

2012-07-01 @ 11:53:50
Postat av: Elin

Nämen, taaack sötis! Glad jag blir♥ Pöss

2012-07-01 @ 14:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0