Ångest.

Det är nu, nu på kvällen som ångesten kommer emot mig. Ångesten för det jag ätit under dagen, för att jag inte gjort det jag ska och för att jag är ensam och ligger där och känner på allt fett som jag bara vill få bort. Vill inte må såhär, vill kunna känna att jag är bra och att jag duger...Men det går fan inte, hur mycket jag än försöker att inte tänka på det så tycker jag att alla andra är bättre än mig. Spelar ingen roll vem det är, kan ibland sitta och jämföra mig med mina närmsta vänner men förstår inte varför och kan inte hitta något som är bättre med mig, verkligen inget. Vill bara vara nöjd med mig själv och inte må såhär dåligt:/ Fuck life asså.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Men älskade barn, vad är det jag ser. Nu får du allt tänka om, tänk istället på allt som du är bra på, och det är ju inte så lite heller. Många av dina kompisar är säkert avundsjuka på dej, för du är snygg du är duktig i skolan,du är en hejare på att baka, du har en figur som många säkert avundas dej,och framför allt så verkar du vara en RIKTIG VÄN, du har så många fina sidor Elin så sluta med att tycka att du inte duger, för du duger verkligen som du är. Jag älskar dej lilla underbara unge. Puss från mormor.

2012-03-02 @ 11:23:55
Postat av: Jag

Ååååh mormor jag älskar verkligen dig! Puss på dej:*

2012-03-02 @ 13:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0