Great day you know.

Denna dag började med sovmorgon till 10.15 och då var det endast en lektion, sjukt niiice!
Så slutade tjugo i tolv och då gick jag and my friend(Elin) upp till handen. Vi kollade i affärer, åt en cheeseburgare som inte ens var god och tog en mys fika! Blev manhattan brownie-standard. Köpte faktiskt en klänning som jag ju nästan aldrig gör men kände mig fin i den:)
Såhär ser den ut:

När Elin åkte hem så kollade jag+några andra efter presenter till Andrea och jag och Lollo drog sedan hem till mig och fixade oss lite. Andrea har fyllt år så det var tjejmiddag hos henne med några från laget, mys på hög nivå liksom!♥ Nu blev det ett långt inlägg men det kan ju oxå vara kul ibland;)
Nu blir det sängen för min del eftersom jag ska vara i Lagnö vid 9 imorgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0