I've found ma man.

(Rubriken hänger inte ihop med inlägget)
Tja! Borde egentligen sitta och plugga just nu men har inte ätit eller druckit sen frukost så har stört ont i huvet-.- Men hann bara komma hem från Elin och lämna väskan sen så drog jag till småtjejernas. Fram tills 9 ungefär så måste jag faktiskt plugga, ni vet ju liksom hur mycket prov jag har nästa vecka;) Ska nog även köra lite styrka för tänker fan inte gå runt i bikini i sommar om jag ser ut såhär, då blir det en inne sommar för min del. Aja har ju iförsig ändå ett tag på mig!

Igår var jag med Elin, Sara och Bettina vi var hemma hos Elin och snacka och så:) Mysigt! Dom drog vid typ 9 och sen gick jag och Elin en liten runda ute. Sov även över hos henne! Japp det var min mysiga gårkväll de;)
Pöss.

Så fula :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0