Starships were meant to fly.


Min syster ville att jag skulle skriva att det är inte hela hon som är för stor för tröjan som hon fick utan bara hennes bystparti;)
Sådärja!
Hejsan! Fick sluta 1 ist för 7 idag då det var jättelugnt och inte fanns ngt att göra, hade ändå sett framemot att stänga men aja. Åkte iaf hem till Elin och vi låg bara och chilla i sängen. När jag sen kom hem så åkte jag, Ronja och mamma till maxi-fick med mig en bok, ansiktsmask och lite nötter! Blir en liten myskväll för mig(alone dåra..) Det enda negativa var väl att boken(Elsas värld)var del 2 och jag har inte läst del 1.-. Men kollade på serien på datan så det ska nog vara lugnt;) Imorgon börjar jag tidigt igen så hörs nog inte förens senare på dagen, kyss.

Kommentarer
Postat av: Sara

Den boken är bäääst!

Jag har inte heller läst ettan, haha men man fattar! ;)

2012-03-29 @ 16:00:26
URL: http://slil.blogg.se/
Postat av: ronja

tack <3

2012-03-30 @ 17:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0