Woopie woopie.

Tja tja! Ska egentligen vara på träning nu men jag somnade och vakna när vi skulle åka så blev ingen..Men ska ändå till torvalla om ca 40 min och träna med Rm oxå. Var ju första dagen på praoen idag och jag började 07.30 så behövde gå upp typ 10 över sex:( Har mestadels stått och diskat(inte för hand) men har även fått göra lite annat, rätt kul faktiskt! Var jättenervös imorse men alla är jättetrevliga så det var inga problemas liksom;) Tänkte plocka undan lite i huset nu för mamma och pappa kommer ju hem ikväll och sen drar jag på träning dåraaaaaa. Puss♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad kul. Vart praoa du?

2012-03-27 @ 05:28:52
URL: http://rukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0