Pudel..

Ser på fullaste allvar ut som att jag har en pudel på huvet, gosh vad snyggt! Iaf så gick det jättebra på första uppvisningen men på andra så vet jag inte vad som hände.-. Ramlade, körde nästan av tumblinget och gjorde ett minifel i dansen:') Så grymt av mig! Men var helt slut så kanske var därför. Förresten har gått och tänkt på att kanske sluta nästa termin, men när jag väl körde idag så kände jag bara att nej det här är verkligen det jag brinner för! Så det kommer bli en till termin:) Här får ni facelook, hairlook och typ outfit:

Tänkte börja ha sådär varje dag!

Toffsen bakifrån..Pudel, ohyes!

+Svarta tights

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jätteledsen att jag inte kunde vara med idag, men hörde av mamma att du var så duktig, precis som vanligt. Frisyren klär dej, något att ha i skolan. Puss på dej och sov gott efter en lång och jobbig dag.

2012-05-05 @ 21:49:46
Postat av: Elin

Det är lugnt mormor;) Tycker om dig lika mycket ändå! Ja jag tänkte ha det faktiskt. Puss puss

2012-05-05 @ 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0