Vad finns det att kämpa för?

Ibland så tycker jag om mig själv, oftast inte. I vissa stunder tycker jag att ''jo men jag ser ändå bra ut'', men mestadels tycker jag inte så. Några gånger tänker jag att jag är bra på gymnastik, men sen tänker jag på allt det som jag inte kan eller är dålig på. Varför är det så, varför kan jag inte bara vara nöjd med mig själv oftare? Vill ju liksom tycka om mig själv för om inte jag gör det så kan inte någon annan heller göra det..Har tänkt på att det som jag tänker på så sjukt mycket är mitt utseende och det är inte ens det som ska spela roll. Pallar inte med det här mer, uschuschusch.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får lära dig att se till alla dina fina och positiva sidor, för dom är MÅNGA!!!!!!! Du är bra precis som du är och jag älskar dig. Puss min gullunge!

2012-05-06 @ 09:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0