Mitt 2012!

Juli:
Jag och Elin testade dipdye med hjälp av sprayfärg..Fattar inte vad vi tänkte med, det är ju som hårspray.-. Träffade även William Spetz, halleluja! Åkte till Bollebygd i hela 10 dagar som var jättemysigt! Brukar alltid bli så korta ''besök'' annars.. Läste dom tre delarna av hungergames som var asbra! Kunde inte lägga ifrån mig böckerna asså. Fick även göra akrylnaglar, men ena gick sönder rätt snabbt och då tog jag bort alla! Skypade även med Elin heeela tiden.
Augusti:
Kom hem från Gotland där vi var på konfirmationsläger, hade det riktigt kul därborta! Var så mysigt..
Fick även lite problem med om jag skulle gå kvar på gymnastik eller inte:/ Började få rätt långa ögonfransar tack vare ögonfransnäring, har alltid haft rätt korta annars. Konfirmerade mig också! Sen började ju skolan och då gick vi ut på vandring.. Fy vad jag hatade det! Men det var det som ledde till att jag och Sharo började snacka..
Tog nytt hål i örat men tyvärr vandrade det så var tvungen att ta bort de:(
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag var med och höll dig i handen när du tog hålet, #feelingcool

2013-01-03 @ 16:34:27
URL: http://slil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0