Mitt 2012!

September:
Big bang theory blev min drog, tittade verkligen på det hela tiden.. Min syster köpte en ny säng och så fort hon inte var hemma låg jag där och chillade,sov hon borta sov jag där osv..:') Haha! Fick ont i vaderna när jag var ute och sprang, det sitter fortfarande kvar.. Men orkar inte kolla upp det. Trodde att det spökade hemma hos mig på riktigt. Men det har gått över nu! Beställde hem acnekiller som verkligen inte fungerar-.- Jätteirriterande. Blev rätt sjuk också, feber och så som inte ville gå över.. Klippte även håret och det blev rätt kort. Äntligen har det blivit lite längre igen:)
 
Oktober:
Fyllde 15 år och fick äntligen min navelpiercing! Hade gått och längtat i ungefär 3 år.. Sen kan jag inte komma ihåg så mycket mer av oktober:o Skrev ju typ ingenting alls..Hehe
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0