But Im leaving tomorrow what do you say?

Inatt sov jag hos Elin! Vi badade jacuzzi, tittade på fotboll och pratade väldigt mycket. Hade det allmänt mys helt enkelt, med min fina bästa vän♥ Chillade hemma hos henne fram tills 2 nånting idag, och sen var jag tvungen att gå hem och börja baka. Bakade för att min bror fyller år på tisdag och vi ska ha fika för honom imorrn. Blev en choklad- och hallonmousse tårta med kladdkakebotten! Hoppas att den blev god annars blir jag väry sad. Nu måste jag nog sova för är väldigt trött, godnatt♥
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vi kommer och smakar av tårtan i kväll. puss

2013-05-27 @ 12:42:49
Postat av: Elin Eriksson Pauna

sv; ♡♡

2013-05-27 @ 23:34:37
URL: http://pauna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0