Tunga tankar

Jag är en sån person som måste få ut mina tankar. När jag inte orkar prata med någon om det skriver jag här i bloggen. 
 
Iaf. Jag vet att jag inte har det där utseendet som folk letar efter. Jag är inte snygg, har inte värsta kroppen, dålig hy, fula jävla ögon osv osv. Jag har alltså inget som gör att folk tittar på mig en extra gång. Därför försöker jag ha en så bra insida som möjligt för det är ju ändå den som gör att folk börjar tycka om en.. Men sen kommer jag på att utseendet är det som styr. När folk tittar på mig är de inte så att dom tycker att jag är värsta baben osv så då blir de heller inte att dom tar kontakt med mig. Och helt ärligt, om jag såg mig själv med någon annans ögon skulle inte jag direkt uppskatta det jag såg. Det är väl därför som jag kommer aldrig kommer få ett jävla bra förhållande för jag tycker ju inte ens om eller respekterar mig själv.. Nu har jag visserligen någon på g, men vettefan hur det ligger till där asså. Jag är väl inte värd att faktiskt få det vra. Trodde inte att man kunde tycka såhär illa om sig själv, men tydligen så går det och jag vet inte hur jag ska få bort det

Kommentarer
Postat av: Mormor

Kan inte förstå hur en så fin och snygg tjej som du kan känna som du gör.Visst har du rätt i att insidan är viktig, och du har en otroligt fin insida, men utsidan är presic lika fin. När skall du vakna upp och inse det?Kramar till mormors söta goa tjej.

2013-05-22 @ 09:40:54
Postat av: Anna

Jag vet vilken fin tjej du är på både in och utsidan. Du har vackraste ögonen ever och dina kindben skulle massor av tjejer dö för!! Du är vältränad och helt perfekt! Här nere pratar killarna om din rumpa... Du får bosätta dig här nere, hjärtat!!
Jag önskar att du i dag kunde se hur vacker du är!! Tyvärr kommer du inte inse det förr ens du börjar bli lite äldre och det börjar komma rynkor (och gråa hår enligt ens skitungar till barn...) Jag vet att du är i den åldern där utseendet är allt men jag önskar du kunde inse att du är all that and more!! Den personen som fångar ditt hjärta kan skratta sig lycklig!
Massor av kramar moster

2013-05-22 @ 22:18:34
Postat av: Loki

Tro mig du är vacker. Även fast du inte kanske ser det än, så är du det. Människor minns ditt utseende för att det är vackert och din personlighet är den som får dem att stanna. Jag vet att det låter some n kliché, men det är sant. Folk kanske inte går fram till dig och säger det rakt ut att du är snygg, men tro mig, det finns inne i deras tankar. Frågan är ifall du verkligen vill ha en kille som är så ytlig att han bara bryr sig om ditt utseende, eller ifall du vill ha en kille som älskar dig för just den du är? Tänk på det.

2013-05-25 @ 21:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0